Get to know me TAG!!

dinsdag, december 01, 2015

Jaaa, het enige wat jullie op dit moment nog over mij weten is wie ik ben waar ik van hou en ja nouja ongeveer waar ik woon. Dit zijn van die simpele dingetjes maar hoe kom je nou echt te weten wie die Cynthia achter beingcynthia is?? Hier heb ik voor jullie de get to know me tag, verschillende bloggers waren mij al voor maaar dat is ook het doel van een tag. Enjoy!





Geboortejaar?
2001, iknow ik ben zoo jong maar wat is er nou beter dan vroeg geleerd is oud gedaan toch? ;)

Hoe lang ben je?
Uuuhm ik weet niet precies hoe lang ik ben maar volgensmij is het tussen de 1,70 en de 1,73. Al geef ik eerlijk toe dat ik best hoge schoenen heb en dus wel wat centimeters kaap hahahah!

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
''Zoo hey wat het is het vroeg, kunnen we een trein later vertrekken'' Ja dat dus, ik stond om kwart voor zeven op om de trein van volgensmij kwart voor acht te halen en ik geef stiekem toe dat ik daarna door ben gaan slapen en de volgende trein heb gepakt.

Waar ben jij op dit moment?
In mn kamer aan een mega rommelig bureau waar nog allemaal leerwerk voor morgen ligt ennnn waar ik nog niet aan ben begonnen oeps. (Ik schrijf dit trouwens op zondag avond 10 uur en ik heb dus morgen een repetitie)

Single/relatie?
Single, ja forever alone maar hey no boyfriend no problems toch?

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig
Eigenwijs maar zeker ook een goede teamgenoot bij samenwerken. Is dit kort?

Guy/girlcrush
Martin Garrix en Theo James uit Divergent zijn wel mijn stiekeme crushes. Maar met traantjes in mijn ogen durf ik toe te geven dat die crush nooit werkelijkheid word.


Wat zou je op dit moment graag willen?
Warme chocolademelk met heeeeel veel slagroom <333333333

Wat is je doel in je leven?
Stiekem is mijn grootste droom om met zwemmen uit te komen op de Olympische Spelen (cliché). Ook hoop ik later gewoon een gelukkig leven te houden en in het bijzonder geen baan waarbij je alleen het weekend leuk vind als je niet werkt. Ik wil echt zoiets waar ik in het weekend bij denk oh shit ik heb echt weer zin om te werken.


Waar ben je bang voor?
Spinnen, ook ben ik best bang voor mensen kwijtraken waar ik veel om geef zoals familie en vrienden.

Heb je je rijbewijs?
Jaaaaa!! 14 jaar en rijbewijs of course

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
ZOMER!!!! Sowieso zomer, heeeeerlijk om in shortjes en hempjes de hele dag in de zon te liggen en te zwemmen en zonnebrillen en bikini's, ik verlang alweer gelijk naar zomer.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ik denk niet dat ik hier over kan twijfelen, het is toch geweldig om iemand eindelijk jouw man te noemen, iemand waar je echt om geeft en niet zonder kan.

Ben je een healthy-freak?
Uuuuhm, nahh denk ik. Tuurlijk ik hou van snoepen, chips, cola en pizza. Maar eigenlijk geef ik toch eerder toe dat ik liever een grote salade (met extra veel fettakaas!! <333) heb dan een pizza. Alleen is het grootste probleem dat wij thuis gewoon niet vaak salade of fruit of zoiets hebben.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerblond haar en de lengte is tot ongeveer mijn borst dus halflang. Ik heb niet echt zoiets dat ik mijn haar echt kort wil hebben want ik denk niet echt dat dat mij mooi zal staan.

Welk kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een zwart bomberjack, ik vind die jassen heeeeel tof! Alleen heb ik net een nieuwe jas gekocht dus dat bomberjack gaat jammer genoeg dit jaar mijn neus voorbij.. :(

Heb je tattoos?
Nee, opzich zou ik later heel graag wel een tattoo willen. Niet zo'n hele grote hoor maar bijvoorbeeld een klein hartje op mijn enkel. Ik wil wel een tattoo die echt iets voor mij betekend.

Heb je piercings?
Nee, alleen halve gaatjes in mn oren. Ja halve omdat ik de laatste paar jaar geen oorbellen meer heb gedragen, nu ik het zo bedenk ben ik bang dat ik zelfs geen gaatjes meer in mn oren heb hahahha!!

Draag je een bril?
Ondanks dat ik een lui oog heb draag ik geen bril. Daar ben ik opzich best blij mee, maar soms geef ik toe dat bij sommige outfits een bril heel tof kan staan.

Wat is jouw perfecte pizza?
Oke, ik zou jullie nu de meest perfecte pizza vertellen die ik ooit heb gehad. Ookal klinkt het serieus echt niet lekker, vertrouw me het is heeeeeeeeeeeeeerlijk!! Eerst heb je dus gewoon de bodem met tomatensaus. Dan heb je in plaats van gewone kaas fetta kaas mega lekker!! Dan zitten er champignons op en patat!!! Ook heb je worst en nog een soort salami erop. Hieronder zie je dus die pizza.


Favoriete eten/drinken?
Pizza! Ookal heb ik hierboven gezegd dat salade mij ook gelukkig maakt, als je mij echt inmens blij wilt maken mag je aankomen met die pizza die ik hierboven heb beschreven. Als drinken bestel ik vaak Ice Tea of gewoon Cola. Van thee hou ik niet echt maar chocolademelk is wel een van mijn favoriet.

Wat is je favoriete parfum?
Ik ben niet echt een parfum persoon. Maar de laatste tijd doe ik elke ochtend your life by Esprit op.

Wat is het laatste dat je kocht?
Een rood vest en een trui van de Primark, al geef ik stiekem toe dat het laatste waar ik geld aan heb uitgegeven mcdonoalds is. Ik weet alleen niet of dit ook meetelt

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?
Ik denk dat ik toen aan het stressen was om optijd op school te komen. Ik woon heel dicht bij school en ga dus meestal om 8 uur weg (ik ben tien over). Maar vanochtend had ik niet zo'n zin om op te staan dus ik stond denk ik boven snel mn tas in te pakken.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Ik sta best vaak vroeg op. Nouja vroeg kan je het meestal niet noemen, maar ik ben wel dat type dat in het weekend de wekker zet. Uitslapen tot 2uur 's middags kan ik echt niet.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Nul. Ik heb er wel een paar overdag op mijn bed liggen, maar 's nachts slaap ik serieus zonder kussen.

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben rommelig. Op dit moment zit ik aan een tafel met naast mij al mn schoolboeken op een grote, hoge hoop. En elke ochtend als ik mijn boeken pak valt die hele hoop weer om. Ja, over geordend kan je bij mij niet praten.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat dat mijn benen zijn. Ik vind ze mooi lang en ik heb ook niet zulke hele dikke bovenbenen. Het enige probleem is wel dat mijn huid altijd heel droog is.

Ben je verlegen?
Licht eraan. Als ik met mijn vrienden ben kan je niet spreken over verlegenheid. Maar als ik met mensen ben die ik niet goed ken of gewoon niet mag dan kan ik mezelf wel een beetje afsluiten.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb één zus van 19 jaar oud.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Ik vul mijn dagen het meest met school. Op dit moment heb ik bijna een vierkant rooster wat betekend dat ik 3x per week tot 4 uur heb een 2x per week tot tien voor drie. In de middag besteed ik dan ook nog eens heel veel tijd aan huiswerk maken en trainen. Ook heb ik soms nog eens tijd over om een filmpje te kijken.

Zo, dit waren alle vragen al weer! Het zijn er pittig veel maar ik hoop dat je mij nu beter hebt leren kennen.

Willen jullie nog dingen over mij weten of heb je zelf antwoorden op de vragen?

Lots of love, Cynthia

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts